Cariere

RTC este intotdeauna in cautarea unor noi talente, capabile sa aduca un plus de valoare clientilor nostri si afacerilor acestora.

Daca esti convins ca aptitudinile tale sunt relevante pentru noi timite-ne CV-ul tau la hr@rtc.ro

Punem pret pe munca in echipa, colaborare si initiativa pentru a construi relatii puternice, de lunga durata, nu numai fata de clientii nostrii ci si fata de angajatii nostri.

Posturi disponibile

Daca esti interesat trimite-ne datele tale de contact sau CV-ul la adresa hr@rtc.ro

Responsabilitati:

  • Propune si prezinta spre vanzare oferta de produse si servicii a RTC tuturor clientilor din portofoliul alocat inclusiv catre potentiali clienti.
  • Prospecteaza si urmareste piata pentru a identifica noi clienti.
  • Contacteaza şi efectueaza vizite clientilor in vederea promovarii produselor si serviciilor RTC.
  • Negociaza contracte de vanzare cu clienţii şi gestioneaza procesul de semnare a documentelor.
  • Este implicat in procesul de negociere preturi, setare termene si conditii de plata, inclusiv in stabilirea conditiilor de livrare.
  • Urmareste dezvoltarea de business pe segmentul alocat prin cresterea valorilor comenzilor, marirea portofoliului de clienti.
  • Urmareste încasarile de la clienti.
  • Urmareste ca negocierea preturilor, termenelor si conditiilor de plata sa fie in conformitate cu politicile comerciale setate la nivelul companiei.
  • Supravegheaza concurentaa si modificarile din piaţa pentru o pozitionare comerciala corecta.
  • Studii superioare finalizate
  • Cunostinte de operare PC la nivel mediu
  • Cunostinte de utilizare suita Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
  • Permis de conducere categoria B

 

 

Candidatul Ideal :

  • Studii superioare finalizate
  • Cunostinte operare PC la nivel mediu
  • Abilitati de utilizare a pachetului Microsoft Office (Excel, Word, Power Point)
  • Cunostinte tehnici de vanzari, negociere si relaţionare cu clienţii ; experienta in segmentul B2B reprezinta avantaj
  • Abilitatea de identificare a nevoilor clientului
  • Abilitati excelente de comunicare si prezentare
  • Abilitati de negociere si persuasiune
  • Flexibilitate si adaptabilitate
  • Orientare catre rezultate, perseverenta
  • Orientare catre client si identificarea solutiilor;
  • Atentie la detalii si capacitate dе planificare, organizare si prioritizare a activitatilor zilnice
  • Proactiv si dinamic
  • Disponibilitate pentru activitate dе teren
     

 

Ce oferim?

  • Pachet salarial motivant și atractiv (salariu fix & comision din vanzari / concursuri)
  • Smartphone & laptop
  • Masina de serviciu si buget combustibil
  • Instruire/formare profesionala
  • Mediu de lucru dinamic si posibilitați reale de dezvoltare profesionala
  • Servicii de medicina muncii
  • Tichete de masa
  • Program de lucru flexibil
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala

 

RTC este lider de piata in distributia de produse indirecte pentru birouri si medii de lucru. Cu o activitate de peste 25 de ani, RTC devine membru al grupului Altex incepand cu luna martie 2020, apartenenta la un grup puternic oferindu-ne posibilitatea sa ducem mai departe succesul companiei si sa deschidem noi oportunitati de dezvoltare pe piata din Romania. Prin diversificare constanta a portofoliului de produse si servicii, in prezent RTC are cea mai cuprinzatoare gama de produse necesare in desfasurarea activitatii companiilor: echipamente de protectie, curatenie si igiena profesionala, mobilier de birou, electro-IT si tehnica de birou, articole de papetarie si produse promotionale. RTC beneficiaza de asemenea de o platforma logistica moderna care asigura servicii de inalta calitate pentru clienti, o platforma performanta de comenzi online B2B si o forta de vanzare bine instruita si dedicata nevoilor clientilor.

 

RTC inseamna :

  • Peste 8.000 de produse disponibile in gama
  • Peste 5.000 de produse in catalog
  • Peste 100 de branduri internationale in portofoliu
  • Parteneriate incheiate cu peste 170 de furnizori
  • 7.000 mp suprafata depozitului, cel mai mare si modern din industria de profil
  • 100.000 de colete expediate lunar
  • 32 milioane euro cifra de afaceri in 2020
  • livrari in 24/48 h cu acoperire nationala, oriunde in Romania

 

Asistenta de vanzari

Acest post este deschis pentru candidati din București

 

Cerinte

  • Persoana organizata, ordonata, meticuloasa, atenta la detalii
  • Persoana flexibila, usor adaptabila in situatii noi
  • Abilitati foarte bune de relationare
  • Atitudine pozitiva si proactiva
  • Orientare catre client
  • Cunostinte de operare PC ( Excel foarte bine,Word )
  • Urmareste încasarile de la clienti
  • Cunostinte limba engleza – nivel mediu
  • Studii superioare
  • Experienta anterioara – constituie avantaj

 

 

Responsabilitati/descrierea job-ului

  • Prezinta si promoveaza la telefon produsele; efectueaza oferte de vanzare catre clientii potentiali si cei existenti.
  • Preluarea comenzilor de la clienti si procesarea lor, dupa verificarea stocurilor; intocmirea facturilor catre clienti.
  • Actualizarea bazelor de date ale clientilor ( persoane de contact, adrese de livrare, conditii comerciale ).
  • Inregistrarea solicitarilor si reclamatiilor clientilor si procesarea in conformitate cu instructiunile de lucru.
  • Revenirea catre clienti in cazul in care apar modificari legate de cererile lor.
  • Mentinerea permanenta a legaturii cu clientii pentru fidelizarea acestora.

 

Cautam colegi pentru echipa noastra logistica!

» PRIMITOR DISTRIBUITOR

» RECEPTIONER

 Posturile sunt disponibile in depozitul RTC din Chitila Logistic Park.

Responsabilitati:


- Receptionarea produselor de la funizor/transportator pe baza documentelor de insotire a acestora
- Controlarea la primire a bunurilor, verificarea ca acestea sa corespunda datelor inscrise in actele insotitoare si identificarea defectelor aparente
 

- Asezarea si ordonarea produselor, numararea, cantarirea si pastrarea acestora in bune conditii
- Pregatirea si manipularea coletelor pentru expeditia catre clienti pe baza comenzilor primite de la acestia
- Ambalarea si etichetarea produselor/coletelor
- Inventarierea periodica a produselor din depozit
- Realizarea sarcinilor administrative si de organizare a activitatii de depozit

Cerinte:


- Adaptare, flexibilitate si lucru in echipa
- Nivel ridicat de atentie si spirit de raspundere
- Studii necesare: minim 10 clase

 

Beneficii:


- Bonus de performanta
- Bonus de vechime in functie de praguri de fidelitate
- Tichete de masa
- Transport asigurat pentru Bucuresti
- Decontare abonament pentru navetisti
- Program: Luni – Vineri, 8:30 – 17:00

Sofer Curier

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.