Prin oferirea unei game extinse de produse și servicii!
Avem cea mai cuprinzătoare selecție de echipamente de protecție, curățenie și igienă profesională, mobilier de birou, electro-IT, tehnică de birou, articole de papetărie și produse promoționale.
Suntem într-o continuă mișcare, așa cum te-am obișnuit deja.
Îți dăm un indiciu. Vorbim în numere. Avem peste 7.000 de articole în stoc permanent și o platformă logistică modernă care asigură servicii de înaltă calitate pentru clienții noștri. Stocul permanent de aproximativ 4 milioane EUR garantează disponibilitatea produselor de care ai nevoie, iar livrările rapide în 24/48h asigură continuitatea operațiunilor companiilor partenere.
De asemenea, la RTC ai parte de o experiență de cumpărare eficientă și personalizată prin platforma performantă de comenzi online B2B și forța noastră de vânzare bine instruită și dedicată nevoilor clienților.
După cum am menționat, portofoliul nostru extins include și secțiunea de echipamente de protecție, pentru că fiecare loc de muncă vine cu riscuri unice, iar siguranța trebuie să fie pe primul loc. De la expunerea la zgomote puternice, temperaturi extreme sau medii inflamabile, echipamentele dedicate nu doar că protejează angajații, dar previn situațiile cu un grad mare de risc de accidentare.
Cu noi, ești acoperit din cap până-n picioare, cu produse certificate și conforme cu cele mai înalte standarde de siguranță.
Știm că alegerea unui echipament de protecție poate fi o provocare, plină de responsabilitate și implicații tehnice. De aceea, venim în ajutorul tău cu câțiva pași simpli care să te ghideze:
Primul și cel mai important pas, în conformitatea cu EIP, este înțelegerea fiecărui pericol pe care angajații l-ar putea întâmpina la locul de muncă. O evaluare corectă a tuturor riscurilor cu ajutorul unui specialist în securitate și sănătate în muncă (SSM), poate ajuta la evitarea conflictelor dintre bunele practici, practicile curente, riscurile și operațiunile zilnice.
Puterea întrebărilor este mai mare decât crezi.
Este mediul unul inflamabil sau exploziv? Lucrează angajații la temperaturi ridicate sau scăzute? Care sunt riscurile fizice? Există posibilitatea ca angajații să alunece sau să cadă? Răspunde acestor întrebări pentru a te asigura că echipamentele alese oferă protecția optimă de care au nevoie angajații tăi.
Un echipament de protecție nu este eficient doar dacă este purtat corect, ci dacă este și întreținut corespunzător. Instruirea angajaților este foarte importantă pentru a te asigura că știu cum să folosească echipamentele și cum să le mențină în condiții optime. O simulare a activităților îți poate veni în ajutor, pentru a verifica potrivirea și funcționalitatea echipamentului.
Echipa noastră de consultanță și audit, formată din specialiști, are ca scop principal găsirea celor mai eficiente soluții de protecție pentru afacerea ta. Nu-ți face griji de costuri, ne implicăm activ și în optimizarea acestora!
Te ghidăm dincolo de alegerea produselor. Totul pornește de la cei trei piloni care definesc fiecare etapă din colaborarea cu noi: auditare, implementare și analiză.
Cum fiecare afacere are un domeniu de activitate diferit, la fel și riscurile cu care se confruntă angajații tăi implică diverse aspecte. De aceea, totul începe cu o analiză detaliată a spațiului de lucru. Analizăm fiecare colț, fiecare activitate și identificăm toate riscurile potențiale care pot afecta siguranța echipei tale. Și nu ne oprim aici.
Următorul pas?
Intervievăm utilizatorii, adică angajații tăi, pentru a înțelege practicile lor curente și provocările zilnice pe care le întâmpină. Comunicarea și colaborarea cu echipa sunt cheia.
În final, pe baza observațiilor și interviurilor, venim cu soluții personalizate, ancorate în realitatea de pe teren și menite să răspundă nevoilor specifice fiecărui loc de muncă.
Soluțiile identificate nu rămân doar pe hârtie. Fiecare idee este validată și pusă în practică alături de tine. Lucrăm cot la cot pentru a ne asigura că echipamentele propuse sunt în concordanță cu cerințele de Securitate și Siguranță în Muncă.
În unele cazuri, următoarele demersuri implică și etapa de testarea a unui echipament de protecție pentru a verifica eficiența și adaptabilitatea lui dincolo de teorie. Testele ne oferă siguranța că echipamentul este exact ceea ce are nevoie angajatul tău.
După implementare, oferim o analiză detaliată a costurilor și utilității echipamentelor alese, pentru ca echipa ta să fie protejată fără a compromite bugetul. Mai mult, pentru a ne asigura că un echipament de protecție este folosit corect și eficient, oferim traininguri periodice. Sesiunile de instruire fac ca siguranța să nu fie doar un obiectiv temporar, ci o parte integrantă a culturii de zi cu zi a afacerii tale.
Procesul nostru este simplu, dar extrem de eficient: analizăm, implementăm și optimizăm. Angajații tăi merită cele mai bune soluții pentru nevoile lor, iar noi suntem aici să le livrăm.
Ne mândrim cu colaborările noastre cu lideri globali din industria echipamentelor de protecție. Alături de ei aducem pe piață produse inovatoare și de înaltă calitate.
Dar cine sunt ei?
Încă alte motive pentru care RTC este un partener de încredere.
Pe lângă faptul că lucrăm cu cei mai buni lideri din industrie, ne asigurăm că produsele tale sunt permanent în stoc, cu livrare rapidă. Cu un portofoliu de peste 1.000 de articole doar de protecție, garantăm siguranța angajaților tăi.
Cu RTC îți oferim soluțiile de care ai nevoie, când ai nevoie. Verifică site-ul nostru!
Noi și partenerii noștri folosim tehnologii, inclusiv cookie-uri, pentru a colecta informații despre dumneavoastră în diverse scopuri, inclusiv::
Prin click pe „Acceptați Tot”, vă exprimați consimțământul pentru toate aceste scopuri..
Puteți afla mai multe despre utilizarea noastră a cookie-urilor și a altor tehnologii, precum și despre colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, făcând clic aici: