În domeniul HORECA, acolo unde fiecare detaliu contează, angajații depun eforturi constante pentru a elimina pete dificile de pe textile și pentru a gestiona un volum mare de vase curate.  Indiferent dacă lucrează într-un restaurant, hotel sau bar, aceștia dovedesc întotdeauna abilitatea de a se adapta la situații solicitante. Pentru a-i sprijini în această activitate, RTC și P&G Professional au stabilit un parteneriat menit să ajute companiile din România să atingă echilibrul între eficiență și calitate printr-un serviciu complet de curățare.

Cu peste 200 de clienți activi în toată țara, experiența demonstrează că 1 Wash Clean și Fairy Professional curăță eficient, în orice situație, încă de la prima utilizare. În acest articol Ștefan Nica, Business Developer și Category Manager P&G în cadrul echipei RTC, explică natura acestor servicii, cum este demonstrată eficacitatea lor și cum pot fi testate gratuit prin colaborarea cu noi. 🙂

Parteneriatul care se ridică, cu succes, la orice provocar

Ne-am dorit să le oferim angajaților din mediile de lucru HORECA soluții prin care să economisească timp, muncă și costuri. Așa a fost dezvoltat parteneriatul cu unul dintre liderii globali ai produselor de curățare, Procter & Gamble (P&G).

P&G este recunoscut ca fiind unul dintre liderii globali în producția bunurilor de larg consum. Cu o prezență solidă în România încă din 1992, compania și-a păstrat angajamentul de a face viața mai bună oamenilor din întreaga lume, promovând în același timp sustenabilitatea mediului și implicarea pentru comunitățile sensibile.

 

Care sunt beneficiile soluțiilor 1 Wash Clean și Fairy Professional?

1 Wash Clean

  • Prelungește durata de viață a țesăturilor prin spălarea la temperatură redusă și cu un pH neutru.
  • Economisești timp, energie electrică, apă și detergent prin reducerea semnificativă a respălărilor.
  • Zero costuri pentru sistemul de pompe.
  • Instalare și service gratuit.
  • Soluții de spălare profesională de la un brand cu renume.

Pe lângă cele de mai sus, regăsești și avantaje precum:

  • Rețete personalizate în funcție de nevoile tale, instalat de experți.
  • Montajul și echipamentele de dozare vor fi incluse la utilizarea sistemului Ariel Professional.
  • Fișe tehnice, Biocide și fișe de securitate disponibile.
  • Sistem de culori și codificare cu numere pentru o potrivire ușoară a tuburilor cu canistrele.

“Modul de funcționare al sistemului constă într-un dispozitiv montat în spatele mașinii de spălat, pe perete, programat cu rețete personalizate, să acționeze în toate ciclurile de spălare în funcție de nevoie. Scăpați de grija dozării manuale, mai mult sau mai puțin, după ochi. Echipamentul va doza întotdeauna cantitatea necesară conform rețetei pe care o agreăm.” Ștefan Nica, Business Developer & Category Manager P&G

Efectul de „1 wash clean” este valabil doar atunci când este folosit corect.

- Ștefan Nica, Business Developer & Category Manager P&G

Ce înseamnă că este folosit corect?

Înainte de a bate palma, există o perioadă de testare. Dacă până acum, petele de grăsimi de pe țesături păreau imposibil de îndepărtat, află că soluțiile de curățare elimină orice pată prin rețete și dozaje prestabilite.

Perioada de testare constă în:

  • Instalarea pompei de dozaj, crearea rețetelor la fața locului, alături de client.
  • Identificarea texturilor pe care le vom spăla.

Ce spălăm? Fețe de masă albe, fețe de masă color, lenjerii de pat, haine color, haine albe? Aceste detalii contează, pentru că, spre exemplu: la fețele de masă nu punem balsam de rufe. Pentru acestea facem o rețetă separată, așa cum se întâmplă și pentru lenjeriile de pat color față de cele albe. La cele albe se adaugă un înălbitor optic pentru un alb imaculat.

„Avem încredere deplină în aceste soluții. Investim în potențialul lor, oferind suport și servicii 100% complete către clienți. De aceea, ne asumăm toate costurile în perioada de testare, tocmai din dorința de a demonstra eficiența pe care o au.” - Ștefan Nica, Business Developer & Category Manager P&G

 

Testarea nu se rezumă doar la verificarea eficienței detergenților, în acest serviciu importantă este și ajustarea dozajelor în funcție de tipurile de rufe și de petele întâlnite în mod obișnuit de către clienți.

De ce este importantă testarea dozajului folosit?

„Există șansa ca pata să nu iasă din prima. Fie avem un dozaj prea mic, fie este prea mare. De ce spun prea mare? Pentru că ne-am întâlnit cu situații în care petele sunt strict de la detergenți, produsele fiind destul de concentrate. Petele acelea nu sunt pete care se impregnează și pătează definitiv țesătura, ele se scot la o clătire doar dacă scădem dozajul și stabilim unul corect.” - Ștefan Nica, Business Developer & Category Manager P&G

Fairy Professional

  • Potrivit pentru utilizarea cu apă de orice duritate. 
  • Recomandat pentru mașini profesionale de spălat vase și pahare cu rezervoare unice sau multiple.
  • Zero costuri pentru sistemul de pompe.
  • Produs de curățare profesională, ce provine de la un brand de încredere.
  • Instalare și service gratuit.
  • Nu lasă pete reziduale, care necesită îndepărtarea manuală cu un prosop.
  • Eficient pentru aproximativ 1500 de spălări per bidon de detergent și dublu pentru cel de clătire.

“Surpriza plăcută vine atunci când nu mai pierzi timpul la șters pahare sau veselă de mână. Formula a fost concepută, să se dezvolte pe această premiză.” Ștefan Nica, Business Developer & Category Manager P&G

Ce spun clienții?

Până acum, toate colaborările noastre au continuat și după perioada gratuită de testare. Clienții au înțeles diferența între produsele profesionale, oferite exclusiv de RTC prin partenerul P&G, și importanța unui astfel de serviciu implementat corect.

Aceste programe și rețete nu se fac aleatoriu. Elementele care sunt întotdeauna considerate atunci când facem implementarea sunt:

  • Programul pentru curățare
  • Vechimea petei pe țesătură
  • Vechimea țesăturii și câte respălări a avut în timp
  • Duritatea apei
  • Temperatura la care se dorește spălarea
  • Capacitatea mașinii de spălat

👇Află de la clienții noștri despre eficiența soluțiilor:

„Cea mai mare provocare a fost să scoatem petele de grăsimi de pe rufele colorate și să  readucem albul perfect pe fețele de masă și cearceafuri. Aici am crezut că nu le pot face față. După implementarea serviciului, petele au fost scoase după prima spălare.”

-  Bega Turism, Timișoara

„Înainte de colaborarea cu RTC, m-am confruntat cu petele de grăsimi, de la mâncăruri, pe textilele din restaurante. Am văzut profesionalism încă de la primul pas din momentul implementării serviciului. Am creat rețetele pentru dozaj împreună și am văzut tot procesul cap-coadă.” - Spălătoria Impecabil, Târgu-Jiu.

Programează o întâlnire Ștefan!

Cu o experiență de 8 ani în evaluarea nevoilor clienților, Ștefan înțelege problemele cu care se confruntă aceștia. Întotdeauna oferă soluții adaptate la nivel individual, în funcție de specificul fiecărui client.

„Eu întotdeauna mi-am dorit să mențin o relație foarte apropiată cu clienții. Nu din frica de a-i pierde, ci din dorința de a-i ajuta să treacă de provocările sau situațiile extreme întâlnite.” - Ștefan Nica, Business Developer & Category Manager P&G

Testează gratuit soluțiile 1 WASH Clean și Fairy Professional!

Programează acum o întâlnire cu Ștefan Nica!

📧stefan.nica@rtc.ro

📞0756.014.258

 
Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.