Masuri de igiena inovatoare si sustenabile in 2023

În ultimii ani, măsurile de igienă au devenit o prioritate deosebită pentru companiile din toate sectoarele. În anul 2023, persistența preocupărilor legate de sănătate și de protecția angajaților au crescut, companiile investind și adoptând noi abordări. Vorbim de măsuri de igienă îmbunătățite, inovatoare și sustenabile, ce au făcut ușoară trecerea de la „reguli rigide” la avantaje tangibile pentru angajați, menite să asigure un mediu de lucru mai sigur și mai sănătos. 

În acest articol, explorăm și discutăm cele mai importante tendințe adoptate în companii la nivel de igienă din anul 2023, alături de Cătălin Iancovici, Manager de dezvoltare și Director de Vânzări pentru Gojo Industries din regiunea Europa de Est. Citește mai departe și află din interviul susținut de RTC și Cătălin Iancovici despre noua perspectivă pe care o au angajații asupra măsurilor de igienă și cum au fost influențate și remodelate practicile de lucru.

De ce Gojo Industries?

Ca cele mai sigure soluții de igienă să ajungă la angajații din toată țara, RTC alături de partenerii săi gestionează an de an proiecte de dezvoltare și inovare pentru extinderea și îmbunătățirea portofoliului, astfel încât cele mai bune soluții de igienă sa ajungă la angajații din toată țara.

Printre cei mai puternici parteneri ai RTC este și Gojo Industries, companie a cărei soluții răspund nevoilor de igienă personală, implicit igiena mâinilor, pentru numeroase domenii: industria prelucrătoare, industria alimentară, zona medicală, domeniul hotelier, zona de servicii, etc.

Construiesc cu încredere puntea ce leagă calitatea vieții și siguranța la locul de muncă cu ajutorul soluțiilor inovatoare și prietenoase cu mediul înconjurător. 

Gojo Industries este lider mondial în producerea și comercializarea soluțiilor de sănătate și igienă a pielii. Datorită celor 75 de ani de experiență, Gojo Industries a reușit să acapereze această piață prin numeroasele soluții pragmatice, sustenabile și inovatoare care s-au ridicat la așteptările pieței în toți acești ani. 

Aceasta este misiunea lor. Reziliența și responsabilitatea față de mediul înconjurător fac parte din angajamentul pe care îl au în călătoria pe care au început-o acum multă vreme: Journey to Green

„Fabricile și structura de distribuție reprezintă cei mai valoroși factori din demersul spre un viitor sustenabil.” - Cătălin Iancovici, Manager de dezvoltare și Director de Vânzări 

După cum putem vedea în clipul de mai jos.👇

 

Gojo Industries activează în toate colțurile lumii și lucrează intens atât pentru asigurarea celor mai optime soluții de igienă pentru clienții lor, cât și pentru reducerea consumului de energie, a deșeurilor lichide și solide generate prin procese de producție și neutralitatea emisiilor de carbon.

Angajatorul acordă o mai mare atenție nevoilor angajaților săi

În ultimii ani a fost observată o evoluție reală în comportamentul angajaților și în cel al angajatorilor. Astfel, angajatorii depun din ce în ce mai mult efort să stimuleze și să stârnească motivația angajaților prin implementarea în birouri, și pe teren a soluțiilor ergonomice, a echipamentelor durabile și a tehnologiilor performante. 

Însă, așa cum ne spune Cătălin Iancovici,

Acea motivație poate veni și din confortul pe care ți-l dă un nivel de igienă optim. 

Atât igiena mâinilor, cât și curățenia locului în care își desfășoară angajații activitatea sunt factori ce influențează starea de bine și motivația de lucru. 

Totuși, se simte o evoluție. Dacă ne îndreptăm atenția spre eficientizarea costurilor, sesizăm că acesta nu mai este neapărat cel mai important reper la achiziționarea produselor de igienă. Cu timpul, angajatorii au devenit mult mai atenți la nevoile și doleanțele angajaților companiei. 

În momentul în care este plasată comanda unui stoc lunar, angajatorii se orientează mai degrabă către alegerea produselor de calitate superioară și care dispun de cele mai înalte standarde de eficacitate.

„Experiența ne-a arătat că un produs de calitate poate fi eficient și din punct de vedere financiar. Clienții înțeleg acum, mai mult ca oricând, că resursa umană este „coloana vertebrală” a companiei. Vorbim de spațiile sanitare, unde primează soluțiile de igienă de calitate. Acolo unde săpunurile vrac de calitate îndoielnică sunt înlocuite cu flacoane de săpun sigilate.” - Cătălin Iancovici, Manager de dezvoltare și Director de Vânzări 

De asemenea, o altă tendință importantă abordată în companii este grija față de mediul înconjurător. Alternative de produse prietenoase atât cu angajații lor, cât și cu mediul.

„Angajatorii caută în prezent consumabile mai delicate cu pielea și mai prietenoase cu mediul, ce invită la o igienă corectă, optimă. Și totodată, în ciuda așteptărilor, tot aceste consumabile nu neglijează costurile.” - Cătălin Iancovici, Manager de dezvoltare și Director de Vânzări 

Mai mult de atât, oamenii au devenit mai prudenți cu privire la ceea ce cumpără, la eticheta pe care o au în față. De-a lungul timpului, a fost dezvoltată o grijă considerabilă pentru sănătatea lor și un interes puternic pentru mediul în care trăiesc și lucrează.

Ceea ce îndeamnă angajatorii să fie la rândul lor atenți cu alegerea produselor implementate în birouri sau pe teren. Să plaseze dispensere profesionale în zonele cu trafic intens, să creeze mediul ideal de lucru în care angajații să își desfășoare activitatea, mai exact, un spațiu de lucru sigur, curat și care să-i îndemne să dea frâu liber productivității. 

Cum te ajută un furnizor complet să-ți refaci stocul lunar cu soluții ideale de igienă?

Atunci când ai toate soluțiile la îndemână, viziunea este mai clară și poți gestiona stocurile mult mai eficient. Practic, este simplificat tot procesul de achiziție:  

O singură livrare, o singură factură, peste 5000 de soluții pentru un mediu de lucru productiv. 

Timp de peste 25 de ani optimizăm și îmbunătățim ofertele aplicate pentru orice mediu de lucru, în orice domeniu. Portofoliul nostru a fost extins cu produse din cea mai bună calitate pentru a asigura clienților noștri numai zile bune la birou. Ne dorim să simplificăm zilele de lucru și să susținem activitatea profesioniștilor în medicină, construcții, transporturi, educație, horeca și orice altă industrie prin soluții inovatoare și de viitor. 

În primul rând, RTC te ajută să planifici achizițiile în mod eficient, astfel încât să eviți situațiile în care rămâi fără produse sau te confrunți cu excese de stoc. Noi suntem întotdeauna atenți ca angajații tăi să aibă mereu la dispoziție toate produsele necesare, fără întârzieri, cu 24/ 48 de ore livrare în biroul tău, oriunde ar fi acesta.

Partenerii RTC sunt specializați în produse de igienă și cunosc cel mai bine standardele și cerințele specifice fiecărui sector în parte. Astfel, ai garanția că obții produse care respectă normele de siguranță și calitate, cu formule și ingrediente dedicate industriei biroului tău. 

„Este clar că soluțiile pe care un angajator le poate oferi sunt destul de diverse, dar în momentul în care există o cerere specifică, alături de colegii de la RTC, putem să venim în ajutorul clientului și să înțelegem mai bine tipul de nevoie pe care o are și cum ar trebui să fie formula astfel încât procesul de lucru al angajatului să fie unul eficient. Cerințele clienților noștri sunt personalizate în funcție de tipul de lucru.” - Cătălin Iancovici, Manager de dezvoltare și Director de Vânzări 

Idealul angajaților este să fie ascultați. Atunci când nevoile lor sunt ascultate, ei sunt motivați să lucreze. Înainte de toate, nu uita să le asiguri:

  • Un mediu de lucru curat
  • Produse prietenoase cu pielea
  • Produse prietenoase cu planeta
  • Produse ce respectă normele de igienă şi sănătate publică

Avantajul pe care îl ai este că soluțiile de igienă Gojo Industries se găsesc toate într-un singur loc. În biroul zilelor bune RTC. 
Vezi toate produsele aici: https://www.rtc.ro/Default.aspx?ID=1616&redirect=false&SearchLayout=field&q=gojo

 

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.