Lucrul de acasa este tentant atat pentru angajatii companiilor cat si pentru cei care au optat pentru activitati de tip freelancing. Avantajele sunt evidente: economie de timp, mediu familiar si linistit, posibilitatea de a-ti organiza spatiul exact asa cum iti doresti si evitarea aglomeratiei specifice orelor de inceput si final de program. Totusi, avantajele de mai sus pot fi usor subminate de lipsa motivatiei si a determinarii. Dar, daca reusesti sa iti mentii motivatia si determinarea in fiecare zi, lucrul de acasa poate fi potrivit pentru tine.
Cu ce iti dotezi biroul de acasa:
Primul pas este desigur, biroul in sine. Acorda-i o atentie deosebita, majoritatea activitatii de lucru se va desfasura la birou. Acesta trebuie sa fie calitativ, solid si potrivit inaltimii tale. Inainte de achizitie, masoara distanta de la podea la blat, pentru a te asigura ca inaltimea respectiva iti permite sa lucrezi comod. Retine ca, un birou prea jos sau prea inalt te va forta sa lucrezi in pozitii incomode si incorecte care, in timp, iti pot afecta coloana vertebrala.
Pentru scaunul de birou este ideal sa nu faci foarte multe compromisuri. Din dotarile standard nu trebuie sa lipseasca reglarea pe inaltime, suportul lombar ergonomic, materialul de calitate al tapiteriei si rolele rezistente.
Cana de cafea este piesa de rezistenta 😊 Trebuie sa fie la indemana atat pentru zilele cu multe sarcini de rezolvat cat si pentru zilele cand iti permiti un ritm de lucru relaxat.
Daca te deplasezi des, un laptop cu diagonala de 13 inch este perfect. In prezent, laptopul de 13 inchi nu mai este ruda saraca in specificatii a laptopului cu diagonala de 15 inchi, fiind perfect capabil sa furnizeze aceeasi putere de calcul similara unui laptop cu diagonala mare. Pentru deplasari rare si sarcini consumatoare de resurse, iti recomandam totusi un laptop cu diagonala de 15 inchi. In portofoliul RTC vei gasi cu siguranta laptopul potrivit!
Daca nu vei avea de printat si copiat cantitati foarte mari de documente, iti recomandam achizitia unui multifunctional. Astfel regasesti intr-un singur dispozitiv o imprimanta, un scanner, si un copiator. Viteza de printare redusa este compensata de spatiul mic ocupat si consumul redus de energie. In functie de nevoile tale, consultantii RTC iti vor oferi cele mai bune optiuni disponibile.
Cu documentele confidentiale nu este de glumit! Pentru a-ti proteja munca si datele confidentiale, un distrugator de documente este de nelipsit. Distrugand documentele confidentiale de care nu mai ai nevoie, datale tale si ale partenerilor sunt in siguranta.
Chiar daca lucrezi de acasa, organizarea documentelor iti va economisi timp. pretios. Pastrand toate actele organizate in dosare si in bibliorafturi, productivitatea ta va creste si vei avea un birou model, numai bun de postat pe Instagram!
Noteaza-ti toate informatiile, mai ales cele “marunte”. Sunt cel mai usor de uitat si cel mai greu de amintit 😊 O notita adeziva te va scuti de multe batai de cap, daca o plasezi intr-un loc vizibil pentru a-ti aminti de un mail sau o intalnire. Chiar daca folosesti un smartphone care include functii de agenda, sunt sanse mari sa vezi notificarea si sa uiti totusi dupa cateva minute de sarcina respectiva. Deci, agenda si notite adezive, care nu te lasa sa uiti.
In functie de preferinte si de decorul camerei, un whiteboard sau o tabla din pluta te vor ajuta sa-ti organizezi proiectele mai bine. Fie ca lucrezi la crearea unui flux de proceduri, a unei campanii sau doresti sa iti urmaresti evolutia proiectului, utilizarea unui whiteboard sau a unei table din pluta iti va permite o imagine strategica care te poate inspira cu idei noi!
Noi și partenerii noștri folosim tehnologii, inclusiv cookie-uri, pentru a colecta informații despre dumneavoastră în diverse scopuri, inclusiv::
Prin click pe „Acceptați Tot”, vă exprimați consimțământul pentru toate aceste scopuri..
Puteți afla mai multe despre utilizarea noastră a cookie-urilor și a altor tehnologii, precum și despre colectarea și prelucrarea datelor cu caracter personal, făcând clic aici: