Un nou capitol urmează să înceapă în această toamnă pentru toți cei care pășesc pe treptele instituțiilor de învățământ. Iar odată cu acest început, împreună cu partenerii noștri, suntem pregătiți să oferim tuturor o experiență de învățare cu adevărat modernă.

Cu ajutorul evenimentului de referință Back to School 2024, am reușit să aducem împreună produse și soluții inovatoare în materie de rechizite școlare, alături de experiențe noi pentru următorul sezon școlar.

Ești la un scroll distanță să afli cum a fost la evenimentul RTC.

Pe locuri, fii gata… Bine ai venit la Back to School!

Back to School este un eveniment adresat reprezentanților companiilor, retailerilor și distribuitorilor de birotică, papetărie și rechizite școlare. Este menit să reunească partenerii, colegii și furnizorii noștri pentru a descoperi cele mai noi soluții și rechizite școlare.

Reprezentanții brandurilor cu care colaborăm strâns au venit alături de noi să împărtășească viziuni și inovații, bucurându-se de succesul noilor lansări și de reacțiile pozitive ale participanților.

Cine se trezește de dimineață ajunge la BTS 2024.

Evenimentul a debutat încă de dimineață cu întâmpinarea tuturor participanților și colegilor noștri. Radu Mihăilescu, directorul general RTC, a deschis prima parte a conferinței cu câteva cuvinte de bun-venit, urmat de Oana Ursu, directorul de Vânzări Wholesale, unul dintre pilonii principali în organizarea evenimentului.

Prezentările au continuat cu detalii despre cele mai noi produse și soluții din gama Back to School, menite să îmbunătățească experiența de învățare.

Specialiștii care au participat la eveniment, au venit rând pe rând în față și au vorbit despre noile game din portofoliile lor, dar ne-au împărtășit și o parte din istoria și filosofia brandurilor.

Participanții au reușit să cunoască partenerii dincolo de produsele pe care le oferă. Le-au descoperit poveștile și valorile, consolidând astfel o relație și mai puternică de business.

Made in Italy - este sinonim cu calitatea și tradiția

Compania italiană Morocolor Primo s-a aflat alături de noi și la ediția de anul acesta a evenimentului Back to School. 

„Am fost încântat să vorbesc despre compania noastră și brandul Primo, precum și să împărtășesc proiectele în curs de desfășurare. Mi-a plăcut și a doua parte a întâlnirii, în care am discutat cu clienții și am primit feedback de la piață. Mă bucur să văd că Primo este un brand bine cunoscut, oamenii apreciază calitatea, siguranța și sustenabilitatea, care sunt pilonii noștri principali. Vom valorifica aceste aspecte pentru a crea și dezvolta noi produse și a ne întări strategia de marketing.”, ne-a spus Maurizio Dovano, Senior Export Manager, Morocolor Italia S.p.A.

Anul acesta, Maurizio a vorbit și despre produsul Cubidó, un cub mic și compact destinat copiilor creativi. Fiecare cub conține trei piese de plastilină Easydò în trei culori diferite, dedicate unei teme și unui personaj căruia îi este asociată câte o cauză de sustenabilitate: The Drop învață copiii despre importanța economisirii apei, The Marine Turtle despre poluarea oceanelor, The Electric Motorbike despre reducerea emisiilor și The Flower despre biodiversitate.

Este fabricat în Italia cu 100% energie regenerabilă, iar ambalajul său, realizat din hârtie, este conceput să fie decupat și să devină parte din joc, creând produse care au potențialul de a nu deveni deșeuri. Pe fiecare cutie este imprimat și un cod QR, care face legătura cu un scurt desen animat ce învață copiii modalități simple de a proteja mediul înconjurător. Personajul principal este, desigur, personajul fiecărui Cubidò.

Creativitate și excelență prin produsele unice Santoro

Lavinia Timiș, din echipa Santoro, este încântată de participarea brandului la evenimentul Back to School 2024.

„Am avut ocazia să facem networking și să interacționăm cu diverși retaileri în timpul evenimentului, ceea ce ne-a permis să obținem perspective profunde asupra cerințelor și preferințelor specifice ale pieței românești, precum și feedback uimitor despre cele mai recente colecții ale noastre. Totodată, a fost oportunitatea perfectă pentru a promova și consolida noul parteneriat dintre RTC și Santoro London.” - Lavinia Timiș, Export Sales Executive, GORJUSS (SANTORO)

 

Conferința a fost oportunitatea perfectă pentru a dezvălui noile colecții 2024 ale brandului Santoro, Gorjuss.

Descris internațional ca un fenomen de retail, acest brand este de 13 ani pe piață și nu dă semne de încetinire. Brandul Gorjuss este unic și nu poate fi imitat cu ușurință de alte branduri.

Pe măsură ce se apropie noul an școlar, cea mai recentă colecție Back to School Gorjuss numită Making Waves cu siguranță va face senzație! Această gamă vibrantă și jucăușă este completată de noua colecție Gorjuss Everyday și Gifting Whatever the Weather. Colecția combină opere de artă cu finisaje din piele artificială și detalii embosate, și include genți și accesorii unice în culori sofisticate.

De asemenea, Santoro a prezentat felicitările 3D, care, după 30 de ani, continuă să impresioneze cu ingineria complexă din hârtie. Sunt mai mult decât simple felicitări, sunt cadouri care îmbină arta cu plăcerea unui gest frumos bine gândit.

În plus, a introdus o altă inovație unică, 3D Pop Up: calendare advent interactive numite Pirouettes Countdowns. Aceste calendare au o bază robustă și 25 de piese detaliate, cu folie, care se adaugă zilnic până la Crăciun. Cel mai bun mod de a aduce copiii și adulții împreună, în spirit de sărbătoare.

Pentru Santoro, un punct culminant al conferinței a fost lansarea noului brand, Bangoberry.

Brandul a primit o reacție extraordinară pe măsură ce participanții au explorat noua lume magică Bingo Bango Island, alături de Bango Bunch, care este inima brandului.

Articolele unice expuse, pixuri, genți, agende și accesorii pufoase și jucăușe, specifice brandurilor Santoro, au adus mult entuziasm participanților.

The Navigator Company se remarcă nu doar ca producător de hârtie de înaltă calitate, ci și ca un simbol al inovației și sustenabilității, alături de oamenii dedicați care fac posibil progresul industriei.

Tomás Ferreira Marques, Brand Manager la The Navigator Company, a evidențiat importanța sustenabilității și inovației în producția de hârtie.

„Evenimentul Back to School organizat de RTC a fost o ocazie extraordinară pentru brand, având scopul de a consolida parteneriatul dintre cele două companii. A fost nu doar o întâlnire importantă cu profesioniști, ci și o oportunitate cheie de a promova brandul Navigator și noul său produs, Navigator Home Pack 2X.” - Tomás Ferreira Marques, Brand Manager, The Navigator Company

 

Cât despre noul produs, Navigator Home Pack 2X, putem spune că duce hârtia la un alt nivel.

Știai că hârtia este fabricată din fibre de Eucalipt Albastru (Eucalyptus globulus)? Eucaliptul albastru este un arbore veșnic verde, ideal pentru realizarea consumabilelor de birou.

Cu un număr redus de foi per pachet, este și foarte ușor de transportat. Hârtia de calitate superioară este multifuncțională, potrivită pentru orice tip de imprimare.

Diakakis este una dintre companiile de top din Grecia în domeniul rechizitelor școlare, articolelor de papetărie, jucăriilor și cadourilor cu o prezență puternică la nivel mondial.

Prin participarea la cele mai importante târguri internaționale, Diakakis a reușit să își stabilească brandurile în peste 66 de țări, satisfăcând nevoile copiilor, adolescenților și studenților cu produse de calitate. Ajunși la evenimentul Back to School, s-au bucurat de oportunitatea de a-și prezenta produsele pieței din România. 

„Participarea la evenimentul Back to School al RTC ne-a permis să demonstrăm angajamentul nostru față de calitate și inovație, consolidând în același timp prezența brandurilor noastre pe piața din România. Suntem încântați de oportunitatea de a interacționa cu partenerii noștri și de a contribui la dezvoltarea unor soluții educaționale durabile și eficiente.” - Kostas Moysiadis, Export Manager, DIAKAKIS

Calitatea este prioritară

Brandul MUST, prezentat la conferință, este un brand versatil, incluzând multe articole complementare, cum ar fi sticle de apă reutilizabile și articole de papetărie, permițând astfel clienților să ofere seturi complete pentru anul școlar.

MUST include și o varietate de rucsacuri, precum cele din seria RPET Monochrome, o propunere sustenabilă cu material fabricat din sticle de plastic reciclate, pentru toate vârstele.

În plus, toate produsele sunt testate pentru rezistență în condiții dificile.

Alături de noi la eveniment a fost și Ilijanum, lider în producția de produse de hârtie pentru școli și birouri din Serbia.

În România, există un trend ascendent în ceea ce privește introducerea unor produse și abordări diferite pe piața tradițională.

Un aspect distinctiv al conferinței noastre a fost reușita de a aduce brandurile față în față cu clienții RTC. Această interacțiune a fost esențială pentru a construi relații solide și pentru a înțelege mai bine nevoile pieței.

„Cel mai important aspect pe care l-am remarcat la evenimentul Back To School a fost valoarea adăugată prin stabilirea contactului direct cu clienții RTC. Aceștia și-au putut împărtăși impresiile și așteptările pe care le au despre produsele noastre. Deși este primul an de colaborare, apreciez enorm reacțiile clienților RTC și dorința lor de a oferi ceva diferit pe o piață foarte tradițională, cel puțin în ceea ce privește caietele.” - David Teofilović, Sales & Marketing Manager, Ilijanum

Calitate superioară în produsele de hârtie

Toată producția brandului Ilijanum este realizată intern, ceea ce le permite să asigure o calitate și o consistență superioară. Se concentrează pe crearea de produse premium, evitând articolele de buget.

În 2023, au produs 11,5 milioane de articole și au exportat în 22 de țări, exporturile reprezentând 54% din vânzările lor. Echipa lor este formată din 50 de angajați dedicați. Oferă 293 de modele în 28 de colecții diferite și procesează anual 1700 de tone de hârtie.

Mai mult decât un simplu caiet

Gama Ilijanum include caiete școlare realizate din hârtie de 70 până la 90 de grame, cu coperți laminate care prezintă efecte speciale, cum ar fi: lăcuire UV spot, sclipici, finisaje soft-touch și embosare 3D aurie.

Această gamă se diferențiază de caietele standard, care folosesc de obicei hârtie de 60 de grame și coperți foarte subțiri, fără efecte adiționale.

Sesiune interactivă și oportunități de networking.

Participanții au avut ocazia să interacționeze direct cu produsele expuse în întreaga sală: au participat la demonstrații, au adresat întrebări și au explorat în detaliu ofertele prezentate.

Și pentru reprezentanții brandurilor, această interacțiune a fost deosebit de benefică, oferindu-le oportunitatea de a primi feedback direct de la retaileri, contribuind la formarea unor relații și mai strânse, solide și durabile.

Brandurile prezente la BTS au reușit să își întărească parteneriatul cu RTC și continuă să își afirme angajamentul lor de a livra produse excepționale și de a-și crește prezența pe piața din România.

Back to School 2024 a fost un adevărat succes.

Rechizite școlare de ultimă generație, lideri de industrie și o atmosferă dinamică – totul într-un singur loc pentru a seta standardele noului an școlar.

Suntem mai pregătiți ca niciodată pentru luna septembrie și ne asigurăm că elevii și profesorii vor avea acces la produse de cea mai înaltă calitate.

Gama variată de produse oferită de RTC răspunde tuturor nevoilor școlare, garantând astfel performanță și diversitate.

Descoperă aici toate produsele școlare și rămâi aproape pentru și mai multe noutăți.

Prin click pe „Accept toate”, sunteti de acord ca putem colecta informatii privind navigarea pe site, in diverse scopuri, inclusiv: funcționalitate, statistici și marketing.